Dromen,

Ooit komt de dag, hoe, waarom en wanneer? Niemand weet het. Maar als die dag ooit komt dan is het te laat. Daarom leef ik met de dag, haal ik zoveel al ik kan uit het leven. Geniet ik van elk moment, wanneer ik boos ben, verdrietig, alleen of met vrienden. Het leven is mooi, zolang je er zelf maar in gelooft.

Ook ik heb dromen, net als iedereen om mij heen. Sommige zijn klein of makkelijk te volbrengen, andere zijn groots en zullen tijd, doorzettingsvermogen en kracht kosten. Mijn doel is om de komende 3 maanden tot aan mijn verjaardag op 1 juni zoveel mogelijk kleine dromen te verwezenlijk terwijl ik ondertussen steeds dichterbij het grote doel kom.

Via OnlyHippeace zal ik eens in de zoveel tijd (waarschijnlijk eens per week, maar ik pin mezelf niet graag vast aan tijden in de toekomst) verslag uit brengen hoe het gaat met de verwezenlijking van deze kleine maar fijne dromen.

  • Bloggen!
  • Een vier gangen diner bereiden voor mijn familie.
  • Fit worden, zijn en blijven. Vooral het ‘blijf’ gedeelte vind ik erg belangrijk. Ik wil natuurlijk ook gewoon een prachtig ‘victoria secret’ figuurtje in de zomer!

8535316836_f9998457f0_z

  • Mijn haar knippen en afscheid nemen van mijn toch wel iets te lange en iets te stijle lokken.
  • Zoals vroeger een dagboek beginnen en dit keer ook echt vol houden om iedere week in elk geval een aantal keer iets te schrijven.
  • Een dag of een aantal dagen vrijwilligers werk doen, of op een andere manier iets doen voor iemand die wel wat hulp kan gebruiken.
  • Naar een festival gaan voor 1 juni met één van m’n beste vriendinnetjes! Al ready in progress, Flying Dutch here we come!

360027989_b1ee715ba5_z

  • Rode wijn leren drinken. Ik ben dol op wijn, maar rood.. is nou niet echt mijn ding.
  • Een keer klimmen op een klimwand.
  • Deze hoort bij het fit worden, maar hardlopen!
  • Een nachtje onder de sterren in de buitenlucht slapen.

Dat waren de kleine dingen die ik wil doen voordat ik jarig ben, 20 jaar wordt en me hoogstwaarschijnlijk stok oud voel omdat mijn tiener jaren dan toch echt over zijn. En nee, natuurlijk is 20 jaar nog helemaal niet oud en is het allemaal prima, leuk en geweldig om de tienerjaren te verlaten. Maar soms.. heel soms, zou ik willen dat ik nog steeds 17 was. Heerlijk!

Let’s do this!

Geef een reactie

